21 شهریور 1402
179

استاندار تهران و استاندار خوزستان بهمراه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

فخاری: حمایت لازم را از کشتی به عمل می آوریم

 به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، علیرضا فخاری استاندار تهران و حسینی محراب استاندار خوزستان همراه با وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار تهران پس از دیدار با علیرضا دبیر و بازدید از مجموعه های فدراسیون کشتی، در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به رقابت های جهانی صربستان حضور یافتند.

در ابتدای این دیدار که علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولان استان های خوزستان و تهران نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر گفت: کشتی گیران یاد گرفته اند که حرف خود را بر روی تشک بزنند و اهل عمل هستند.

4

3

وی ادامه داد: کشتی ورزش ملی ما است که بیشترین افتخارات را برای کشور کسب کرده و استانداران به عنوان متولی اول کار اجرایی استان باید از این قهرمانان حمایت لازم را به عمل آورند.

دبیر خاطرنشان کرد: اگر حمایت لازم از کشتی در استان ها شود، قطعا شاهد افتخارات بیشتری برای ورزش ایران توسط این رشته خواهیم بود.

در ادامه فخاری استاندار تهران اظهار داشت: سلام می‌کنم به روح پاک پهلوانان و قهرمانان بزرگ کشتی از پوریایی ولی تا جهان پهلوان تختی و سایر قهرمانان که در جمع ما نیستند.

وی ادامه داد: کشتی یک ورزش پهلوانی است که متفاوت با سایر رشته های ورزشی است و ورزشکاران و قهرمانان آن نیز مورد توجه مردم هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: حمایت لازم را از کشتی به عمل می آوریم و برای اولین اقداممدیرکل ورزش و جوانان استان نه تنها قهرمانان بلکه ملی پوشان را نیز واجد شرایط در بحث واگذاری های اماکن ورزشی برای مدیریت قرار دهد.

وی در ادامه برای ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی و بازی های آسیایی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

حسینی محراب نیز با بیان اینکه خود از جامعه کشتی است و تمامی رنج و درد کشتی گیران را به شخصه درک کرده است، گفت: ملی پوشان و قهرمانان الگوی ورزشکاران و نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند و هر حرکت آن ها مورد توجه قرار می گیرد. وی ادامه داد: چه خوب است که کشتی گیران الگوی مناسبی برای ورزشکاران هستند و رفتار و منش شما در هنگام پیروزی ها قطعا مورد توجه قرار می گیرد.

حسینی محراب تصریح کرد: هر چه لازم باشد و در عهده و اختیارات استانداری باشد، انجام می دهیم تا کشتی خوزستان پیشرفت کند.

در پایان این مراسم با اهدای هدیه از ملی پوشان تهرانی و خوزستانی اعزامی به رقابت های جهانی تقدیر به عمل آمد. در این دیدار قاسم علی عسگری رئیس هیئت کشتی استان تهران و رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

Untitled

5

انتهی پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir