16 اردیبهشت 1402
111

کشتی‌گیر جوان ایران درباره شرایط خود در ادوی فعلی و مسابقات آینده به صحبت پرداخت.

دادمرز: ناکامی صربستان را جبران می‌کنم/ آن‌قدر امکانات داریم که تا مسابقات جهانی حوصله‌مان سر نمی‌رود! +فیلم

پویا دادمرز، کشتی‌گیر فرنگی ایران در حاشیه اردوی تیم ملی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بعد از مسابقات آسیایی این اولین اردویی است که در آن حضور پیدا کردیم. امروز سومین روز اردو است و اولین روزی است که کشتی کار می‌کنیم. تمرین بسیار سختی داشتیم اما امیدواریم به آمادگی بیشتری برسیم تا ابتدا در مسابقات قرقیزستان و جهانی بدرخشیم.

وی که یکی از امیدهای سبک‌وزن برای کسب مدال محسوب می‌شود ادامه داد: بعد از حمید سوریان کشتی‌گیریان زیادی در سبک وزن بوده‌اند و مردم لطف دارند که می گویند من یکی از امیدها هستم. از نظر وزنی شرایط مناسبی دارم و مشکل وزنی ندارم. زیاد وزن کم نمی‌کنم. خدا را شکر که توانستم جا پای سوریان، اسطوره کشتی فرنگی بگذارم و در این وزن کشتی بگیرم.

دادمرز  در خصوص شرایط خود گفت: سال گذشته هم در تیم ملی بودم و به بلگراد اعزام شدم. در کشتی اول پیروز بودم اما در کشتی دوم اشتباه کردم و ناکام ماندم. در امیدهای جهان آن ناکامی را جبران کردم و نقره امیدها به طلا تبدیل شد. بعد از آن در جام جهانی تیمی اول شدیم و سپس در کرواسی خودم اول شدم. در قزاقستان هم برنز را به طلا تبدیل کردم. روندم رو به رو شد است. امیدوارم ناکامی صربستان را جبران کنم.

وی در خصوص امکانات تیم ملی در کمپ اظهار داشت: یکی از بهترین کمپ‌های  دنیا را داریم. هم محوطه غذاخوری، جکوزی و همه چیز را داریم از حالا تا مسابقات جهانی در همین کمپ باشیم هم حوصله‌مان سر نمی‌رود. اینجا همه‌چیز وجود دارد. من با برادران گرایی بیلیارد بازی می‌کنیم و کری دارم. اول علی را بردم و بعد رضا را. بین‌مان رقابت وجود دارد. خیلی اهل پلی استیشن نیست. هم‌اتاقی من کیست؟ من اندکی شیطنت می‌کنم و به همین دلیل اتاق تکی دارم. با کسی هم‌اتاق نیستم!

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir