16 اردیبهشت 1402
98

مهدی بالی گفت: در تمرین تیم‌ملی pes بازی می‌کنیم و فوتبالم بد نیست‌.

بالی: در اردوی تیم ملی pes بازی می‌کنیم/ باید زحمات دبیر را جبران کنیم+فیلم

مهدی بالی عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص میزان آمادگی تیم ‌ملی برای شرکت در مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: بعد آسیایی نخستین مرحله آماده سازی تیم ملی‌است قرار است به مسابقات قرقیزستان اعزام شویم. کادر فنی جدید چند وقتی است که به تیم اضافه شده است باید خودمان را به کادر جدید ثابت کنیم. در حال حاضر دو مسابقه را با کادر فعلی اعزام شدم ابتدا مسابقات جام جهانی و سپس مسابقات قهرمانی آسیا که خوشبختانه نتایج خوبی هم به دست آوردیم. خوشبختانه همه چیز برای تکرار این قهرمانی‌ها هم در مسابقات جهانی و هم بازیهای آسیایی نیز فراهم است‌.

وی در مورد کسب سه مدال طلای آسیایی گفت: از سال ۲۰۲۱ به طور متوالی در مسابقات موفق شدم سه طلای آسیا را به دست بیاورم فکر می‌کنم به جز من ناصر علیزاده هم این تعداد مدال را دارد ولی بشخصه برای من این مدال‌ها اهمیتی ندارد و دوست دارم مدال طلای جهان را کسب کنم. امیدوارم بتوانم امسال در ترکیب اعزامی قرار بگیرم و به آن هدفی که میخواهم برسم.

دارنده مدال طلای آسیا در ادامه درخصوص شرایط اردوها بیان کرد: خوشبختانه همه امکانات را داریم من تا به حال در هیچ کشوری این حجم از امکانات را ندیدم و حتی می‌توانم بگویم دبیر بیشتر از آنچه که فکر می‌کردیم برای کشتی امکانات فراهم کرده است. ما هم تلاش می‌کنیم پاسخ زحمات او را بدهیم. دبیر بخاطر اینکه پشت کادر و ملی‌پوشان ایستاده است حرف‌های زیادی می‌شنود بنابراین لازم می‌دانیم که این زحمات را جبران کنیم‌.

مهدی بالی در پایان گفت: شرایط اردویی تیم هم خوب است. هم اتاقی‌های خوبی دارم باهم pes بازی می‌کنیم و خودم طرفدار بایرن مونیخ هستم. در بازی فوتبال هم بعد از این همه سال تقریبا می‌توانم بگویم خوب بازی می‌کنم.

انتهای پیام// 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir