16 اردیبهشت 1402
106

محمدرضا گرایی گفت: در المپیک توکیو تمرکز محمدعلی به جای بازی خودش روی بازی من بود.

گرایی: در المپیک تمرکز محمدعلی روی بازی من بود تا بازی خودش!/ دوست دارم در دهکده بازی‌ها خبرساز شویم+فیلم

محمدرضا گرایی عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص شرایط خود اظهار داشت: این دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌ملی در سال جدید است. آماده می‌شویم که ابتدا در یک تورنمنت خارجی که بیشتر با هدف آماده سازی است شرکت کنیم و در ادامه نیز مسابقات قهرمانی جهان صربستان را در پیش داریم که تلاش خواهم کرد مدال طلای دوره قبل را اینبار هم در این رقابت‌ها تکرار کنم.

وی با بیان اینکه این روزها تلاش می‌کنم به وزن اصلی خودم برسم گفت: در تورنمنتی که پیش‌رو داریم با وزن 72 کیلوگرم اعزام خواهم شد اما تلاشم این است که برای مسابقات جهانی وزنم را به 67 کیلو برسانم. شرایطی که اتحادیه جهانی گذاشته است واقعا سخت است. من هر دوره برای فینال مسابقات جهانی درست شب مسابقه درگیر کم و زیاد کردن وزنم هستم. کشتی هم این سختی‌ها را دارد اما من و کادر فنی تلاش میکنیم تا به آن شرایط ایده آلی که در ذهن داریم دست پیدا کنیم.

قهرمان المپیک توکیو و جهان در واکنش به حضور محمدعلی گرایی در اردوها و تلاش هر دو برای درخشش در مسابقات بیان کرد: بیشتر فشارها روی محمد علی است چون برادر بزرگتر است. در بازیهای المپیک توکیو هم بیشتر تمرکزش به ویژه در بازی فینال روی من بود تا مسابقه خودش، هر چه به او اصرار می‌کردم که باید خودش در اولویت باشد توجه‌ای نمی‌کرد. بخاطر دارم در دهکده بازیها دو خواهر و بردار بودند که موفق شدند مدال بگیرند و این موضوع خیلی در دهکده بازیها خبرساز شد. دوست دارم این اتفاق را اینبار من و محمدعلی رقم بزنیم.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir