21 شهریور 1402
161

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، کریمی، بابایی کارنامی و مرادیان، اعضا مجمع نمایندگان مازندران در مجلس، رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شایگان، رئیس هیات کشتی مازندران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و از کشتی گیران مازندرانی و کادر فنی تجلیل بعمل آورد. ‎

استاندار مازندران در آئین بدرقه ملی پوشان کشتی: کشتی گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، استاندار مازندران در جمع ملی پوشان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و کادر فنی ضمن تقدیر و تشکر از همه ی زحمات صورت گرفته برای آماده سازی کشتی گیران تیم ملی، گفت : کشتی یکی از اصیل ترین ورزش های تمدنی ایران است و علیرغم اینکه همه ورزش ها و ورزشکاران مورد احترام هستند اما کشتی با فرهنگ ما عجین شده است.
استاندار مازندران کشتی گیران را حامل فرهنگ و تمدن ایرانی دانست و اظهار داشت: شما سفیران اصلی کشتی هستید و دعای خیر همه مردم پشتیبان شماست.
مقام عالی دولت در استان مازندران در ادامه با تاکید بر رسالت مهم ورزشکاران، افزود: شما انتخاب شدید که الگوی جوانان مازندران و ایران باشید و بهترین خصوصیت شما کشتی گیران و مهم ترین میراث شما اخلاق مداری است؛ چراکه آن چیزی که امروز از پهلوان تختی بجای مانده، اخلاق است و انشاءالله خصایص این پهلوان در کشتی گیران ایران اسلامی و بویژه پهلوان حسن یزدانی به طور کامل تبلور یابد.
گفتنی است؛ استاندار مازندران در این مراسم، حامل پرچم متبرک به بارگاه امام رضا ( علیه السلام ) برای ملی پوشان بود که مورد استقبال کشتی گیران و کادر فنی قرار گرفت.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir