11 شهریور 1402
99

کشتی‌گیر ایران اعلام کرد: صدا زندن نام امام علی (ع) در زمان مسابقات ناخودآگاهانه و دلی است و برایم دوپینگ و انرژی مضاعف معنوی محسوب می‌شود.

بابایی: صدا زدن نام امام علی (ع) در زمان مسابقات برایم دوپینگ معنوی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا، سپیده بابایی، نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا در نجف در جدیدترین گفت و گوی خود از راز میان خود و امام علی (ع) در زمان مسابقه و احساس حضور شهید تهرانی‌مقدم در صحن حرم امام علی (ع) سخن گفت: صدا زدن نام امام علی (ع) در زمان مسابقات  ناخودآگاهانه و دلی است و  برایم دوپینگ و انرژی مضاعف معنوی محسوب می‌شود.

وی افزود: هر چقدر بیشتر کتاب شهید تهرانی‌مقدم را مطالعه کردم بیشتر شیفته رفتار و منش این شهید شدم و وجه اشتراک من با ایشان ارادت به امام‌حسین (ع) است. با اهدای مدال به خانواده ایشان یک خانواده جدید پیدا کردم. امروز در حرم امام علی (ع) حضورِ شهید تهرانی مقدم را حس کردم و ناخودآگاه همسر و بچه‌هایشان را دعا کردم و به یادشان بودم.. حس می‌کردم کنار من هستند و برای من که پدر و مادرم را از دست دادم این یک جور احساس آرامش‌بخش بود.

کشتی‌گیر کشورمان در پایان گفت: معتقدم شهدا به قدری برکت به زندگی ما می‌آورند که احساس می‌کنم دری که هیچوقت برای من بسته نشده، در خانه خدا، ائمه و شهدا بوده است. صحبت دلی من با حضرت امیر این است که آقاجان ما را شفاعت کنند و یارو یاور همه ورزشکاران باشند و هیچ ورزشکار ایرانی بی مدال از رقابتها بیرون نیاید

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir