07 تیر 1402
182

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد، یکی از اوزان پر ترافیک است که در سال‌های اخیر چه در ایران و چه در عرصه جهانی، مدعیان ریز و درشت زیادی دارد.

عطایی‌: وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد مدعی زیاد دارد

مرتضی عطایی‌ آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص میزان آمادگی خود برای حضور دوباره در رقابت‌های کشتی اظهار کرد: برای نخستین بار سال 99 از ناحیه کمر در تمرینات کشتی آسیب دیدم و بعد این آسیب دیدگی مدام ادامه پیدا کرد ولی خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را زیر نظر مربی شخصی خودم آقای نظری پیگیری می‌کنم.

وی درباره بازگشت دوباره‌اش به میادین گفت: دی ماه 1402 نخستین مرحله انتخابی تیم ملی که مسابقات کشوری است، برگزار می‌شود و تلاش خواهم کرد در این مدت با رسیدن به آمادگی لازم در این انتخابی شرکت کنم. نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله بعدی خواهند بود و بعد هم جام تختی که آخرین مرحله انتخابی‌ها خواهد بود. هدف نهایی من حضور در المپیک پاریس است که زمان زیادی هم برای رسیدن به آن ندارم.

نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در واکنش به حضور رقبای زیاد در این وزن برای حضور در المپیک گفت: وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد، یکی از اوزان پر ترافیک است که در سال‌های اخیر چه در ایران و چه در عرصه جهانی، مدعیان ریز و درشت زیادی داشته اما برای من هیچ چیز نشد ندارد. سعی‌ام را می‌کنم امیدوارم که بتوانم به آن هدفم برسم. کار دشوار است اما تلاشم را می‌کنم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir