06 تیر 1402
167

مربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: عملکرد الهام حسینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا قابل تحسین بود.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان: عملکرد حسینی قابل تحسین بود

معصومه السادات بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری بانوان برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: اردوهای تیم ملی در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 6 خرداد در کمپ تیم ملی استارت خورده است. تیم نوجوانان و جوانان ما مرداد ماه عازم مسابقات قهرمانی آسیای دهلی است و تیم ملی بزرگسالان ما هم ابتدا در شهریورماه مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی ریاض را پیش رو دارد  و سپس در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد.

وی افزود: بچه‌ها از نظر آمادگی در شرایط خوبی هستند و تمریناتشان به صورت مستمر انجام می‌شود. نظر کوروش باقری به عنوان مشاور فنی تیم هم درخصوص میزان آمادگی وزنه‌برداران مساعد است. امیدوارم بچه‌ها بتوانند در رکوردگیری وزنه‌های خوبی بزنند تا برای مسابقات آماده‌تر باشند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان در خصوص نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در این چند رویداد پیش‌رو اینگونه توضیح داد: ابتدا امیدوارم در بخش نوجوانان و جوانان بچه‌ها رکوردهای خوبی بزنند تا بتوانیم تیم را اعزام کنیم. اما با توجه به روندی که این تیم طی می‌کند من امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات هم به مدال برسیم. تیم بزرگسالان هم شرایط خوبی دارد و فقط نفراتی که رکوردهای مناسبی در تمرینات و رکوردگیری بزنند عازم مسابقات جهانی ریاض خواهند شد.

بابایی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات جهانی می‌توان روی مدال الهام حسینی حساب کرد؟ گفت: الهام حسینی آمادگی خوبی دارد. حسینی در مسابقات کره هم هر چند به مدال نرسید اما رکورد خوبی زد او 10 کیلو ارتقا داشت که واقعا عملکردش برای ما مورد تحسین است. مسابقات قهرمانی آسیا کره و بحرین اصلا قابل مقایسه نبود در کره مهمترین و اصلی‌ترین رقبای الهام حضور داشند.

وی در پایان در خصوص نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو عنوان کرد: هنوز نفرات مشخص نیستند و فقط می‌دانیم که در پنج وزن اعزام خواهیم داشت.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


https://hirna.ir