22 شهریور 1402
212

انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد.

استقلال و پرسپولیس خیلی دلخوش نباشند؛ سپاهان دوباره به صدر برمی‌گردد!

ساعتی پس از جلسه مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با مسئولان کمیته انضباطی اعلام شد که تغییری در رای کمیته انضباطی برای کسر امتیاز به وجود نخواهد آمد اما در اولین ساعات بامداد امروز عنوان شد که از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کسر خواهد شد.

این در شرایطی است که باشگاه اصفهانی هنوز می‌تواند به این رای شکایت کند و خبرهای رسیده حکایت از اعتراض قطعی و رمسی به این رأی دارد.

ضمن اینکه بیانیه باشگاه سپاهان در همین باره مشخص می‌کند آنها در این ارتباط ساکت نمی‌نشینند و قرار است به فیفا و مراجع بین‌المللی فوتبالی نیز شکایت کنند.

در همین ارتباط افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال عنوان کردند دلیل تغییر صحبتها در ساعتات ابتدایی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی با ساعات بامدادی امروز توافقاتی بوده که در پس پرده صورت گرفته است تا رای اولیه صادر شده برای کسر امتیاز از باشگاه سپاهان به این شکل اعلام شود. رأیی که احتمال تغییرش کم عنوان نشده است.

البته هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست اما این احتمال که امتیازات سپاهان برگردد و جریمه ۴۰ میلیاردی‌اش یه ده درصد تقلیل یابد کم نیست.

افراد مطلع در این باره احتمال تغییر رای را ۵۰-۵۰ اعلام کردند و معتقدند اگر تحت هر شرایطی این رأی تغییر نکند باشگاه سپاهان در این رابطه آرام نمی‌نشیند و قطعاً با ورود کردن به ریز قراردادهای دیگر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس، گل گهر، تراکتور و یا حتی استقلال نسبت به رای صادر شده اعاده حیثیت خواهد کرد.

در همین ارتباط: ۴ امتیاز رسما از سپاهان کم شد؛ پرسپولیس به صدر رسید!


https://hirna.ir