22 شهریور 1402
192

با توجه به حضور دو ستاره جوان تیم پرسپولیس در تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، آنها قادر به حضور برابر النصر نخواهند بود.

درگیری تازه یحیی و تیم ملی/ این ۲ ستاره جوان پرسپولیس را می‌خواهم!

رضا عنایتی امروز تیمش را راهی چین خواهد کرد تا در مسابقات آسیایی رقابت با حریفان را دنبال کند. نکته جالب توجه اینجاست که در لیست سرمربی تیم المپیک برای حضور در این رقابت‌ها نام محمد عمری و همچنین یاسین سلمانی از پرسپولیس دیده می‌شود.

با این حال با توجه به دیدار حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان و حساب ویژه‌ای که یحیی گل‌محمدی روی دو ستاره تهاجمی تاثیرگذارش کرده، باید دید چه تعاملی بین طرفین در این راستا شکل خواهد گرفت.

سلمانی بعد از اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس توانسته نمایشی درخشان از خود به جا بگذارد و در آخرین دیدار این تیم نیز به عنوان گلزن ظاهر شده بود. عمری نیز یکی از بازیکنانی است که در فصل گذشته درخشش چشمگیری از خود به جا گذاشت و بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر رفته رفته در این فصل فرصت بیشتری برای نمایش در ترکیب به خود اختصاص داده است.

دو بازیکنی که قطعا در پازل تفکرات تاکتیکی یحیی گل‌محمدی برای جدال با النصر نیز خواهند بود و باید دید چه شرایطی بین تیم المپیک و همچنین پرسپولیس در این راستا شکل خواهد گرفت و آیا سرمربی سرخ‌ها که به واسطه برخی اتفاقات گلایه‌ها و نارضایتی بزرگی را دارد، چه واکنشی به این موضوع دارد و آیا این اجازه را به دو ستاره جوان تیمش خواهد داد یا خیر.

نکته جالب توجه دیگر اینکه در بین اسامی اعلام شده از سوی عنایتی برای مسابقات آسیایی نامی از بازیکنان سپاهان نیز دیده نمی‌شود؛ بازیکنانی که در آخرین تورنمنت این تیم جزو ستاره‌های اصلی تیم عنایتی و المپیک بودند که در گلزنی و گلسازی نیز نقش پررنگی ایفا کرده بودند و مشخص نیست طی چه تعاملی از سوی عنایتی در اختیار سپاهان قرار گرفته و به مسابقات آسیایی دعوت نشده‌اند. یک احتمال قوی در این خصوص شاید مربوط به رای کمیته انضباطی باشد که شش بازیکن سپاهان از مجوز بازی برای این تیم تا زمان اصلاح قرارداد منع شده باشند و فدراسیون نمی‌خواهد لیست سپاهان تا حل این موضوع با چالش مواجه شود.

با این حال باید تا ساعت ۱۸ و زمان پرواز تیم المپیک به چین منتظر ماند و دید آیا یحیی گل‌محمدی مجوز حضور یاسین سلمانی و محمد عمری را پیش از دیدار النصر خواهد داد یا خیر.


https://hirna.ir