22 شهریور 1402
65

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره باشگاه سپاهان صادر کرد که نکات جالبی دارد.

تصمیم عجیب کمیته انضباطی علیه سپاهان؛ فقط حق اعتراض به این رأی را دارید!

حکم صادرشده از سوی کمیته انضباطی کاملا به ضرر سپاهان بوده و رای به کسر ۴ امتیاز از این تیم در جدول لیگ و همچنین جریمه ۴۰میلیارد تومانی(!) این باشگاه داده است. البته که طبق این حکم باشگاه سپاهان باید قرارداد ۶ بازیکن خود را هم اصلاح کند تا شامل جرایم و تنبیهات بعدی نشود!

سپاهان برای قرارداد آل‌کثیر و ثبت آن با بحران حقوقی روبه‌رو شده و حالا باید قرارداد رضا اسدی، سیدپیام نیازمند، هادی محمدی، رضا شکاری، کاوه رضایی و احسان پهلوان را اصلاح کند تا جرایم دیگر برایش درنظر گرفته نشود!

جزییات ایرادهای واردشده به قرارداد بازیکنان سپاهان: ۱-مبلغ قرارداد دو بازیکن ارزی است و این در حالی است که قانون جدید اجازه قرارداد ارزی با بازیکنان ایرانی را نمی‌داد. ۲-مالیات هر شش بازیکن را باشگاه سپاهان برعهده گرفته که خلاف قوانین است. ۳-رقم قراردادها در فصل بعدی بیش از ۲۵ درصد اضافه شده است؛ در این بخش کمیته انضباطی توضیح داده که رقم قرارداد ۶ بازیکن نامبرده در فصل آینده بدون لحاظ آپشن‌ها بالغ بر ۲هزار و ۳۰۰میلیارد ریال (۲۳۰میلیارد تومان) است! ۴-هزینه کارگزاری هر ۶ بازیکن را باشگاه سپاهان برعهده گرفته و غیرقانونی است؛ در این بخش توضیح داده شده که مبلغ ۱۷میلیارد تومان از قرارداد احدی از بازیکنان توسط باشگاه در فصل آینده به کارگزار پرداخت می‌شود. ۵- بند ۲۸ دستورالعمل نقل و انتقالاتی که شامل در نظر گرفتن جریمه سقوط به دسته پایین‌تر است در قراردادها در نظر گرفته نشده است.

باشگاه سپاهان علاوه بر کسر ۴ امتیاز در فصل جاری مسابقات به پرداخت مبلغ ۴۰میلیارد تومان جریمه نقدی و همچنین اصلاح قراردادهای ۶ بازیکن مورد گزارش مطابق با مفاد دستورالعمل‌های مذکور محکوم شده است!

توجه: سپاهان حتی قادر نیست به کسر امتیاز اعتراض کند و در استیناف برای جریمه ۴۰ میلیارد تومانی فقط حق اعتراض دارد.

حکم کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان را این‌جا بخوانید.

در همین ارتباط: شوک سنگین کمیته انضباطی به سپاهان؛ ۶ ستاره خانه‌نشین شدند!


https://hirna.ir