22 شهریور 1402
47

مهاجم جدید پرسپولیس تبحر خاصی در بازی فیفا دارد و حتی در یک تورنمنت فیل فودن و برونو گیمارش را شکست داده است.

جالب‌ترین نکته درباره مهاجم سوئدی پرسپولیس/ نبیل ستارهای منچسترسیتی و نیوکاسل را شکست داد!

بالاخره بعد از چند ماه تلاش، باشگاه پرسپولیس موفق شد یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و نبیل باهویی (نبیل بحوی) سوئدی با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست. خریدی که با انتقاد بسیار شدید هواداران پرسپولیس همراه بود و آن‌ها معتقدند این بازیکن اصلا رزومه خوبی ندارد و فصل قبل در فوتبال قطر بسیار ضعیف کار کرد.

شاید مدت‌ها از آخرین گلی که این بازیکن در یک بازی رسمی زده گذشته باشد ولی مهاجم جدید پرسپولیس تبحر خاصی در گلزنی در بازی‌های کامپیوتری دارد. نبیل به شدت به بازی فیفا علاقه دارد و کاملا به صورت حرفه‌ای این بازی را انجام می‌دهد. او در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین در تورنمنت بازی آنلاین فیفا شرکت کرد و تا نیمه‌نهایی هم بالا رفت.

نکته جالب ماجرا اینجاست که او در مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها موفق شد، فیل فودن ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس را شکست دهد و در مرحله یک چهارم نهایی هم برونو گیمارش ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه نیوکاسل را مغلوب کرد.

گفتنی است نبیل در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد و نتوانست به فینال برسد. با این حال حضور او در مرحله نیمه‌نهایی چنین تورنمنتی نشان دهنده این است که او توانایی زیادی در بازی فیفا دارد.


https://hirna.ir