15 تیر 1402
201

وینگر تیم فتبال پرسپولیسبا انتشار متنی از هوادران قدردانی کرد.

عکس| اولین واکنش سعید صادقی پس از تمدید با پرسپولیس

سعید صادقی، عصر امروز با حضضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرد. پس از این اتفاق وینگر قرمزها با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش شنان داد.

صادقی در این خصوص نوشت:

سلام و درود خدمت همه طرفداران پرسپولیس

درست یک سال و یازده روز پیش بود که به خانواده بزرگ پرسپولیس اضافه شدم و اولین قراردادم را امضا کردم و امروز نیز این افتخار نصیبم شد تا دوباره پیراهن بزرگ تیم محبوب و پرافتخار فوتبال ایران را بر تن کنم. در این یک سال و چند روز بهترین روزهای زندگی ورزشی ام رقم خورد و رویاهایم به حقیقت پیوست، قهرمانی با پرسپولیس در دو جام همان چیزی بود که از سالها قبل در ذهنم بود . خدا را هزاران بار شکر می کنم با تیم محبوبم به آن رسیدم.

حالا با آغازی دوباره و در فصلی جدید رویاهای بزرگتری با پرسپولیس دارم که از خداوند بزرگ می خواهم برای رسیدن به آن مثل همیشه حامی ام باشد. ضمن تشکر از زحمات جناب آقای درویش و همچنین اعتماد آقای گل محمدی از امروز دوباره مثل یک سرباز برای پرسپولیس تلاش خواهم کرد به این امید که شما هواداران محبوب ترین تیم ایران مثل همیشه حمایتمان کنید. دستتان را به گرمی می فشارم و در شب عید بزرگ غدیر برای آغازی دوباره با پرسپولیس به شما عزیزان یک «یا علی» می گویم.

با احترام

 سعید صادقی

عکس| اولین واکنش سعید صادقی پس از تمدید با پرسپولیس


https://hirna.ir