30 خرداد 1402
222

با نگاهی به نیمکت مربیگری تیم‌های لیگ برتری تکلیف سه تیم در این زمینه مشخص نشده که به استقلال ارتباط مستقیم دارند.

۳ تیم لیگ برتری منتظر تصمیم حجت کریمی/ جواد نکونام؛ کلیدواژه نیمکت ها

پس از خروج ریکاردو ساپینتو از کشورمان و جدایی از باشگاه استقلال مدیران این باشگاه در رابطه با سپردن هدایت تیم‌شان گزینه های مختلفی را معرفی کردند. یکی از این گزینه ها جواد نکونام دیگری ساکت الهامی و نفر بعد محمد ربیعی بود. سه مربی که هنوز وضعیت هدایت تیم فصل بعدشان مشخص نیست.

در این زمینه حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هنوز تکلیف باشگاه سرمربی فصل جدیدش را مشخص نکرده است. از سوی دیگر باشگاه پیکان از مذاکرات جدی خود را ساکت الهامی خبر می‌دهد و به تازگی از مس رفسنجان در رابطه با حضور جواد نکونام در رأس کادر فنی این تیم حرف به میان آمده است.

در این بین هواداران و نزدیکان به باشگاه استقلال همچنان از موضوع رفع مشکل احتمالی جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت این تیم خبر می‌دهند.

در چنین شرایطی مشخص می‌شود که تیم لیگ برتری منتظر تصمیم گیری حجت کریمی هستند تا تکلیفشان را روشن کنند. در صورت روشن شدن تکلیف نیمکت استقلال به احتمال خیلی زیاد باشگاه پیکان با ساکت الهامی تمام می کند و تکلیف یکی از این دو باشگاه مشخص می‌شود. تیم مس رفسنجان هم منتظر است تا در صورت قطعی شدن عدم حضور نکونام در تیم استقلال با جواد نکونام قرارداد ببندد.


https://hirna.ir