16 اردیبهشت 1402
61

به جرات می‌توان گفت این روزها مهدی قایدی تک‌ستاره آسمان آبی استقلال است. بازیکنی که مقابل صنعت نفت دوبار تیر دروازه را به لرزه درآورد.

تک‌ستاره روزهای ابری استقلال/ قایدی، باشوی غریبه در تیم پرستاره

حتی در روزی که استقلال به پرسپولیس باخت و حرف چندانی هم برای گفتن نداشت، مهدی قایدی با یک حرکت مسی‌وار نظم دفاعی حریف را بر هم زد. آن حرکت تنها حرکت قابل ذکر استقلالی‌ها در دربی بود که البته یک حرکت کاملا انفرادی محسوب می‌شد نه تیمی.

قایدی در بازی با صنعت نفت هم دو کاشته خوب زد که باز هم کاشته دوم او به سبک کاشته‌های مسی بود و به تیر دروازه حریف خورد. استقلال با همین ضربه کاشته می‌توانست برنده باشد اما این اتفاق رخ نداد و حداقل در این زمینه بدشانس بود.

نکته اینجاست که این روزها تقریبا همه ستاره‌های استقلال به جز قایدی افت کرده‌اند و حتی نیمی از توان خود را هم ندارند. ساپینتو هم که مثل همیشه در حاشیه است و رقبا کاملا نقطه ضعف او را پیدا کرده‌اند. در واقع اگر قایدی کار خاصی انجام بدهد و گل بزند که استقلال می‌برد در غیر این صورت...

استقلال برای حفظ همین قایدی هم باید با مسئولان باشگاه الاهلی امارات توافق کند و چه بسا اگر رضایت آن‌ها جلب نشود کار بیخ پیدا کند. مهدی در امارات اصلا موفق نبود اما برای استقلال (حتی این استقلال) واقعا یک بازیکن بی‌نظیر است.


https://hirna.ir