16 اردیبهشت 1402
99

مرتض پورعلی گنجی مدافع باتجربه پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد.

بازگشت ستاره محبوب گل محمدی به تیم ملی

مرتضی پورعلی گنجی یکی از بهترین مدافعان میانی فوتبال ایران در سال های اخیر بود. مرتضی که تجربه بازی در دو جام جهانی را در کارنامه دارد، در آخرین اردوی تیم ملی در فروردین ماه یکی از غایبان تیم ملی بود و توسط امیرقلعه نویی به تیم ملی دعوت نشد. دلیل غیبت این بازیکن به مصدومیت او از ناحیه گردن بود که در آخرین بازی پرسپولیس در سال قبل و در بازی با سپاهان اتفاق افتاد.

مرتضی برای درمان گردنش راهی قطر شد تا بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد. پورعلی گنجی حتی در بازی اول پرسپولیس در سال جدید هم غایب بود ولی بعد از آن شرایط بازی کردن را پیدا کرد و مصدومیتش هم به طور کامل برطرف شد. مرتضی در هفته های اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش موثری در پیروزی های تیمش ایفا کرده است. اوج بازی او هم به دربی برمی گردد که تقریبا روز بدون اشتباهی را سپری کرد و موفق شد در دومین دربی زندگی خود، به اولین برد برسد و طعم پیروزی در این بازی بزرگ را بچشد.

درخشش مرتضی در بازی های اخیر پرسپولیس باعث شد تا این بازیکن در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار بگیرد و اگر اتفاقی رخ ندهد، ستاره محبوب کارلوس کی‌روش و یحیی گل محمدی از اردوی بعدی تیم ملی که بعد از پایان لیگ و جام حذفی خواهد بود، به تیم ملی بازخواهد گشت و در کنار سایر مدافعان میانی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی خواهد جنگید.

پورعلی گنجی که بعد از سال ها بازی در بیرون از ایران در تابستان به پرسپولیس پیوست، این فرصت را دارد که در اولین سال حضورش در تیمی که از بچگی دوستش داشت، به افتخارات زیادی برسد و تمام جام های داخلی را ببرد.


https://hirna.ir