16 اردیبهشت 1402
49

علی فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان باشگاه استقلال حواسشان نیست که شروع‌کننده همه این حواشی ساپینتو بوده است.

پاسخ صنعت نفت به شکایت باشگاه استقلال/ شروع کننده همه حواشی ساپینتو است

علی فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره شکایت باشگاه استقلال از وی گفت: ما حاشیه را به وجود نیاوردیم؛ تجربه نشان داده کسی که در اکثر بازی‌ها حاشیه‌ساز بوده ساپینتو بوده است، من فکر می‌کنم اگر ساپینتو خودش را کنترل می‌کرد جایگاه استقلال بالاتر بود. 

ساپینتو به من حمله کرد 

وی اظهارداشت: ساپینتو به بازیکن تیم ما حمله کرد و من همان زمان وارد شدم تا بازیکن تیم ما درگیر نشود، چون تیم ما شرایط خوبی ندارد و این موقعیت را نداریم که بازیکنان اصلی ما درگیر این مسائل شوند و اخراج شوند یا کارت بگیرند.من با تجربه‌ای که داشتم فقط به موضوع ورود کردم که اتفاقی نیفتد. درست است که از منطقه خودم خارج شدم؛ ولی کسی که به من حمله کرد ساپینتو بود و من در این جریان قرار گرفتم، ولی هدفمم فقط کنترل کردن بازیکنم بود که مبادا کارت قرمز دریافت کند.

یعنی استقلال اینقدر ضعیف است که یک نفر راحت تمرکز آن‌ها را بهم بزند!

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه باشگاه استقلال مدعی شده او قصد برهم زدن تمرکز استقلال را داشته، عنوان کرد: یعنی استقلال اینقدر ضعیف است، تیمی که مدعی قهرمانی و یکی از تیم‌های خوب ما در باشگاه‌های آسیا بوده یک نفر از بیرون خیلی راحت تمرکز مربی و تیم آن‌ها را به هم بزند و بعد بگویند از قبل این کار برنامه‌ریزی شده است؟! اگر این اتفاق برای بازیکن ما امید خالدی نمی‌افتاد ما هم ورود نمی‌کردیم؛ چطور باشگاه استقلال مدعی شده که برنامه‌ریزی شده است؟! اگر ساپینتو خودش را کنترل می‌کرد، قطعا این اتفاقات رخ نمی‌داد. مگر سرمربی تیم توپ جمع کن است؛ چون بازیکن ما توپ را نگرفت به او پرخاش کرد. من هم جلو رفتم که بازیکن خودم را کنترل کنم، درست است که مسافت زیادی رفتم، اما هدفم کنترل اوضاع بود، چون تیم ما شرایط خوبی ندارد.

چرا ساپینتو از محوطه خودش خارج شد؟!

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: من از باشگاه استقلال سوال دارم مگر ساپینتو می‌تواند از محدوده خودش خارج شود؟! اگر ایراد من این است که از محوطه خودم خارج شدم چرا سرمربی استقلال چندین بار این کار را انجام داد؟ اگر باشگاه استقلال در رابطه با این مساله قصد شکایت از من را دارد ایرادی ندارد و این کار را انجام دهند، اما فیلم بازی را چندین مرتبه نگاه کنند و به ساپینتو هم توجه کنند.

مسئولان استقلال حواسشان نیست شروع کننده همه حواشی ساپینتو است

فیروزی در ادامه گفت: در مورد ویسی هم ابتدا ساپینتو در نشست خبری به او توهین کرد؛ باطبع ویسی هم مربی است و اجازه نمی‌دهد کسی راجع به او بد صحبت کند. از طرفی دیگر نباید یک مربی راجع به همکارش بد صحبت کند. هر چقدر هم یک مربی اشتباه کند، ولی ساپینتویی که تجربه‌ مربیگری بالایی دارد چرا این رفتارها را از خود نشان می‌دهد؟ فکر می‌کنم مسئولان باشگاه استقلال حواسشان نیست که شروع‌کننده همه این حواشی ساپینتو بوده است. در فوتبال ایران تنها بیانیه حرف اول را می‌زند؛ وقتی هم یک باشگاه قصد شکایت از سرمربی و سرپرست تیم را دارد کمیته انضباطی به درستی بررسی می‌کند و رای نهایی را می‌دهد. اما شروع کننده حواشی این بازی هم در مورد من و هم ویسی ساپینتو بوده است.

کاش از تیم صنعت نفت زودتر حمایت می‌کردند

وی در مورد شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان اظهارداشت: شرایط باشگاه بهتر از قبل شده است؛ مقداری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و رئیس منطقه آزاد هم از تیم حمایت می‌کند. همه این موارد انگیزه بازیکنان را بالا برده، اماای کاش این اتفاقات زودتر رخ می‌داد که الان وضعیت تیم اینگونه نبود.


https://hirna.ir