01 مهر 1403
2

بیرانوند در پایان بازی تراکتور و خیبر اعلام کرد که آرزو دارد یک روز پیراهن خیبر را به تن کند.

بیرانوند: آرزو دارم پیراهن خیبر را بپوشم!/ هیچ وقت به خودم این اجازه را ندادم

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تراکتور برابر خیبر اظهار کرد: تبریک به هواداران بزرگ تراکتور و تبریک به مردم شهر عزیزم استان لرستان شهر خرم‌آباد بابت تیم خوبی که امسال وارد لیگ برتر کردند و واقعا به این تیم افتخار می‌کنم و امروز هم واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه روی بعضی از اشتباهات گل خوردند و خیبر تیمی است که می‌شود به آن امید داشت برای اینکه در لیگ ماندگار شود و برای فصل بعد پرقدرت ادامه دهد.

بیرانوند ادامه داد: خیلی خوشحالم و یکی از آرزوهایم این بود که یک روزی جلوی تیم خیبر خرم‌آباد بازی کنم ولی افسوس که مردم عزیزم نبودند که جلوی چشم آنها بازی کنم ولی متاسفانه وقتی خبر محرومیت هواداران خیبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم و امیدوارم این برای آنها تجربه شود چون واقعا این تیم نیاز به یار دوازدهم دارد. من به بچه‌های تراکتور هم گفتم اگر هواداران خیبر بودند پیروزی برای تراکتور سخت می‌شد. پارسال خیبر با همین هواداران به لیگ برتر آمد و امیدوارم دیگر هیچوقت محروم نشوند. به هر حال این تیم زحمت کشیده و مردم خیلی دوست دارند تیم‌های بزرگ را در اینجا ببینند.

گلر تراکتور در پاسخ به اینکه آیا یک روز پیراهن خیبر را می‌پوشد؟ بیان کرد: باعث افتخار است و من دوست دارم خیبر چندین سال در لیگ برتر بماند و آرزو دارم یک روز پیراهن تیم خیبر را بپوشم و می‌دانم که باید برای شهرم خرم‌آباد یک کاری بکنم.

بیرانوند درمورد اینکه با هر گل تراکتور شادی انجام نمی‌داد توضیح داد: شادی کردن در شهر خودم جلوی هوادارانی که در خانه‌هایشان و در تلویزیون بازی را می‌دیدند این اجازه را به خودم هیچوقت ندادم که خدای ناکرده در شهر خودم عکس‌العملی نشان بدهم ولی تا جایی که بتوانم باید به تیمم کمک کنم چون بازیکن حرفه‌ای هستم.

بیرانوند در مورد بازی مقابل خیبر گفت: بازی خوبی بود و در لیگ برتر نیاز به برد داشتیم و چون قبل از خیبر مقابل ذوب‌آهن باخته بودیم مقابل الوکره  به پیروزی رسیدیم و اینجا هم نتیجه خوبی گرفتیم.

گلر تراکتور افزود: یک خواهشی از مسئولان استان لرستان دارم که دست به دست هم بدهند و به خیبر کمک کنند. به نظر من این چمن در حد شخصیت تیم خوب خیبر و بازیکنان خوبی که اینجا حضور دارند نیست. چند تا بازیکن خارجی داشتیم که خیلی ناراحت بودند امیدوارم هرچه زودتر این استادیوم عوض شود و من به شما قول می‌دهم اگر این استادیوم و چمن آن عوض شود و این تیم به جای دیگری که استادیوم بهتری است منتقل شود این تیم ماندگار و انشاالله فصل بعد بهتر شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مستحق شکست بود اما امتیاز گرفت/ پنالتی‌های عجیب‌تری دیده‌ایم که موضوع آن طولانی است!


https://hirna.ir