01 مهر 1403
3

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف‌ترین نهاد در فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که رخ می‌دهد را بلافاصله در سامانه کدال منتشر می‌کنیم.

پیمان حدادی: پرسپولیس شفاف‌ترین نهاد در فوتبال است/ تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمدزایی ما است

هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس امشب (یک‌شنبه) نشست خود را برگزار کرد. پیمان حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طبق تصمیم هیات مدیره رضا درویش به مدت دو سال دیگر مدیر عامل باشگاه خواهد بود، در پرسپولیس یک تیم هستیم و هر اتفاق مثبتی که انجام می‌شود همه در کنار هم هستیم. در معاونت اقتصادی باشگاه فعالیت دارم. افزایش سرمایه طی چند ماه آینده انجام می‌شود. شش کمیته زیر نظر هیات مدیره شکل گرفت که کمیته حقوقی و اقتصادی وظایف مهمی دارند و پرونده‌هایی که از سنوات گذشته مانده حتما باید بررسی شود. آقای درویش نیز به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شدند. 

این عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: باشگاه ما شفاف‌ترین نهاد در فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که رخ می‌دهد را بلافاصله در سامانه کدال منتشر می‌کنیم.

حدادی در پاسخ به سوالی مبنی بر توضیح درباره درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم فعلا تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمدزایی ما است و بحث تبلیغات محیطی است که ما اختلاف حساب داریم و چند بار با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و متاسفانه پاسخ روشنی به ما نداده‌اند. ما حق خود را از هر شخص حقیقی و حقوقی خواهیم گرفت. اعداد درآمدی را باید از سامانه کدال اعلام کنیم. از بحث برند نیز درآمدی داشتیم.

او در پایان با اشاره به طلب‌ باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به دنبال این هستیم از فوتبال پایه هم درآمد کسب کنیم. باشگاه پرسپولیس اکنون خصوصی است. سه میلیون و پانصد هزار دلار از AFC طلب داریم که امیدواریم بتوانیم آن را بگیریم.


https://hirna.ir