01 مهر 1403
5

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل با اوج گرفتن درگیری‌ها در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی هشدار داد که خطر تبدیل شدن لبنان به یک غزه دیگر وجود دارد.

گوترش: خطر تبدیل شدن لبنان به یک غزه دیگر وجود دارد
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گوترش امروز یکشنبه در گفتگو با سی‌ان‌ان بیان کرد: آنچه من را نگران می‌کند احتمال تبدیل شدن لبنان به یک غزه دیگر است.

حملات و عملیات‌های تلافی‌جویانه مقاومت اسلامی لبنان طی امروز یکشنبه در واکنش به اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته ادامه داشت و حزب الله طی آن، چهارمین عملیات خود را انجام داد.

حزب الله بعد از ظهر امروز یکشنبه در چهارمین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و مقاومت شجاع آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان، با پهپاد اهداف نظامی ارتش اسرائیل را هدف قرار داده است.

حزب الله از چهارمین عملیات خود علیه صهیونیست ها خبر داد

بنا به گفته حزب الله، رزمندگان این جنبش طی دو حمله هوایی با انبوهی از پهپادهای تهاجمی، مواضع تازه احداث نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه مناره و پایگاه یفتاح را هدف قرار داده‌اند که پهپادها با دقت به اهداف یاد شده اصابت کرد.

پیش از این رژیم صهیونیستی به یک عملیات تروریستی گسترده منجر به انفجار دستگاه‌های ارتبطاطی در لبنان شده بود که این عملیات نزدیک به 5 هزار زخمی و چندین شهید بر جای گذاشته بود.

همچنین به تازگی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه جنوب بیروت حمله کرده که تا کنون نزدیک به 50 شهید برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir