04 مهر 1403
3

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: ٣٠ درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند و مابقی نیز خود را وامدار این نهضت می‌دانند.

٣٠ درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری  از خانواده ایثارگران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان دفاع از جبهه تا محکمه امروز چهارشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور بهنام حبیب زاده مومن رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و سردار محمدعلی بارانی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

بهنام حبیب زاده مومن رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این افراد بهترین ودیعه الهی را در راه عزت و ناموس وطن را عرضه کردند. ملت ما به جوانان خود افتخار می کند جوانانی که درراه وطن از بهترین ودیعه خود گذشتند، افرادی که جان خود و عزیزانش برایشان ارزشمند هستند اما زمانی که عزت وطن درخطر است جانشان را در این راه دادند و من به وجودشان افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: ٣٠ درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری مرکز از خانواده ایثارگران هستند و مابقی نیز خود را وامداراین نهضت می‌دانند.کسانی که هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا ذره ای از این خاک را به دشمن ندهند نشان دهنده این است که چقدر این ایثارگران بزرگ هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز افزود: حتی در کشور آمریکا نیز افرادی که برای کشور خود جنگیده‌اند مدال افتخار دریافت کرده‌اند، چراکه دولت به چنین افرادی افتخار می‌کند. امیدوارم همه ما ادامه دهنده راه شهادت باشیم و از کشور خود دفاع کنیم و اگراین ملت و کشور باقی مانده بخاطر صلابت شهدا و شما عزیزانی است که کشور را به این مقصد رسانده‌اند.

سردار محمدعلی بارانی رئیس پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امام سه جمله گفت که آمریکا را نابود کرد؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواندبکند، آمریکا شیطان الکبر و ما آمریکا را زیرپا می‌گذاریم و از منطقه اخراج خواهیم کرد.

وی بیان داشت: زمانی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند یکی از ژنرال‌های آمریکایی گفت سردار سلیمانی کمترین خطر را برای منطقه داشت.جنگ شناختی باذهن افراد کار می‌کند یعنی چشم‌ها از کار افتاده و گوش‌ها به کار می‌افتند. هدف جنگ شناختی این است که قوه ادارک شما را از کار می‌اندازد، ایده‌های اصلی نظام را از بین برده و ساختار نظام را زیر سوال می‌برد. جوزف نای سیاستمدارآمریکایی می‌گوید قدرت کشورها بر سه پایه استوار است اگر میخواهید کشوری را تضعیف کنید ارزش‌های اساسی اش را بزنید، فرهنگ‌اش را نابود کنید، سیاست خارجی یک کشور را به بازی بگیرید.

وی بیان داشت: همه ما به شهدا بدهکاریم آن‌ها از جان وآرزوهایشان گذشتند و نشان دادند که هرکاری شدنی است.

٣٠ درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری  از خانواده ایثارگران هستند

منبع:

https://hirna.ir