04 مهر 1403
1

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، با توجه به بازی خوبی که سرخپوشان در دربی ۱۰۴ انجام دادند، حیف بود اگر آبی‌پوشان را شکست نمی‌دادند.

فرجی: حیف بود اگر استقلال را شکست نمی‌دادیم/ کنعانی‌زادگان را اذیت کردند

فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ پایتخت گفت: بازی سختی بود، اما خدا را شکر بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. در دو نیمه سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم. خدا را شکر مزد زحمات‌مان را گرفتیم و الان خیلی خوشحالیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی درباره مصدومیتش نیز اظهار داشت: در یک صحنه در محوطه جریمه فکر می‌کنم آرش رضاوند توپ را دفع کرد که پایش به انگشت من برخورد کرد و باید در تهران بخیه بزنم. ما یک وظیفه‌ای نسبت به هواداران داریم و هرچه در توان داریم برای سربلندی و خوشحالی هواداران باید ارائه کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در پست دفاع راست و مقابل ابوالفضل جلالی، گفت: ابوالفضل بازیکن خوبی است. خدا را شکر که در این بازی سخت بردیم و توانستم سربلند از زمین بیرون بیایم.

فرجی راجع به این موضوع که با وجود غیبت اوستون ارونوف و ایوب العملود فکر می‌کرد استقلال را شکست دهند، تأکید کرد: ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. ارونوف و العملود فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند، بقیه بازیکنان هم کمتر از آنها نیستند. امروز تمام بازیکنان تیم بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که  «کار کردن با گاریدو چطور است؟»، تصریح کرد: رزومه گاریدو مشخص است، او در سطح اول اروپا کار کرده است و وقتی به ایران آمد یکسری اطلاعات از فوتبال ما داشت و خیلی زود توانست با تیم هماهنگ شود. گاریدو علی‌رغم اینکه در کار خیلی سختگیر و جدی است، اما خارج از فوتبال و زمین آدمی فوق‌العاده و مهربان است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی هم گفت: حسین پنالتی‌زن اول ما بود. او را در بازی امروز یک مقدار اذیت کردند و من خوشحالم که گل زد. امیدوارم این روند برای همه بازیکنان ما ادامه داشته باشد.


https://hirna.ir