03 مهر 1403
7

سیروس دین محمدی هافبک اسبق استقلال می گوید هیچ کس از او برای حضور در تمرین این تیم دعوت نکرد.

دین محمدی: کسی از من دعوت نکرد به تمرین بروم/ کار استقلال در این دربی خیلی سخت است

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته برخی از پیشکسوتان به همراه احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال سر تمرین رفتند تا به بازیکنان و اعضای کادرفنی در آستانه دربی روحیه بدهند. با این حال در بین نفراتی که به تمرین رفتند خیلی از پیشکسوتان بزرگ که در تاریخ این باشگاه نامی برای خودشان دارند حضور نداشتند.

سیروس دین محمدی در مورد دلیل عدم حضورش در تمرین استقلال به خبرورزشی گفت: ما را دعوت نکردند و به من کسی چیزی نگفت. فکر کنم از بین کسانی که به فینال جام باشگاه های آسیا صعود کرده بودند، هیچ کس در این مراسم حضور نداشت!

او در مورد درگیری های عجیبی که بین کادرفنی و مدیریت باشگاه به وجود آمده است هم گفت: بالاخره اگر برای مجموعه هواداران مهم باشند حمایت می کنند. این هفته خیلی مهم است و تیم نیاز به حمایت دارد.

هافبک اسبق در استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت به فکر بازیکنان است یا نه هم گفت: باز هم می گویم اگر به فکر هواداران هستند از کادرفنی حمایت کنند. بازیکن و مربی پولشان را می گیرند، مدیران هم نفعش را می برند. بیچاره هوادار؛ چرا که فقط آنها از این اتفاق ها ضرر می کنند و برای تیم ناراحت می شوند.

او در مورد شانس استقلال برای پیروزی در دربی گفت:  کار خیلی سخت است. پرسپولیس روند بهتری دارد ولی خب دربی نشان نمی دهد و بعضی از مواقع دیده شده تیم های ضعیف تر، بهتر نتیجه گرفته اند.

 دین محمدی در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: خیلی سخت است و رسیدن به قهرمانی نیاز به همدلی دارد که امیدوارم در استقلال ایجاد شود.


https://hirna.ir