03 مهر 1403
0

در اصفهان این خبر زمزمه می شود که علیرضا بیرانوند چهار ماه محروم شده است.

رای جنجالی محرومیت چهار ماهه است!؟ بیرانوند دیدار سپاهان - تراکتور را از دست می‌دهد!؟

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌هایی در خصوص حکم محرومیت طولانی‌مدت علیرضا بیرانوند مطرح شد. در این برنامه مطرح شد که بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگاران، کمیته وضعیت حکم محرومیت ۴ ماهه علیرضا بیرانوند صادر شده و در حال حاضر به دبیرکل اجرایی فدراسیون فوتبال اعلام شده تا از سوی او ابلاغ شود.

گفته می‌شود در این پرونده علیرضا بیرانوند ۴ ماه محروم خواهد شد و پرسپولیس برنده این نبرد خواهد بود.

نکته قابل توجه اما، اعلام نشدن این حکم از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال تا این لحظه است. موضوعی که باعث شده ابهاماتی در خصوص حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مطرح شود.

با توجه به صدور قطعی حکم کمیته وضعیت، این دروازه‌بان به احتمال فراوان در دیدار روز جمعه مقابل سپاهان به میدان نخواهد رفت و تراکتور باید در این دیدار از دروازه‌بان دوم خود استفاده کند. چرا که بنا بر خبر صدور رای، وی بازیکن غیرمجاز محسوب می‌شود و در صورت حضور بیرانوند در میدان، سپاهان می‌تواند از تراکتور شکایت کند.

باید دید آیا دبیرکل فدراسیون فوتبال تا قبل از این دیدار حساس، حکم کمیته وضعیت را ابلاغ می‌کند یا همچنان باید منتظر ابلاغ این حکم باشیم!؟ یا اینکه اسکوچیچ ریسک نمی‌کند و دروازه‌بان جنجالی خود را به زمین نمی‌فرستد؟

بیشتر بخوانید: بیرانوند: آرزو دارم پیراهن خیبر را بپوشم!/ هیچ وقت به خودم این اجازه را ندادم


https://hirna.ir