02 مهر 1403
6

مینی سریال «شکارگاه» به کارگردانی نیما جاویدی به زودی کلید خواهد خورد.

پرویز پرستویی و محسن کیایی با هم در «شکارگاه»

به گزارش همشهری آنلاین، تصویربرداری سریال شکارگاه که پیش از این قلعه نام داشت، اواخر مهرماه آغاز می‌شود. این سریال دومین تجربه سریال سازی نیما جاویدی برای شبکه نمایش خانگی است که پیش از این سریال آکتور را با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر ساخته بود. آکتور که بسیار مورد توجه قرار گرفت و از شبکه آرته فرانسه هم پخش شد، داستان یک گروه بازیگر بود که در موقعیت‌های واقعی نقش بازی می‌کردند تا با پول این کار بتوانند تماشاخانه متروکه‌ای را که در آن تئاتر تمرین می‌کنند، بخرند.

تهیه‌کننده شکارگاه مهدی بدرلو است که به عنوان مدیر تولید و مجری طرح در فیلم‌های برادران لیلا، تفریق، بی همه چیز، میجر، زالاوا، خورشید و سرخپوست فعالیت داشته و تهیه کننده سریال سرگیجه هم بوده است.

داستان شکارگاه چیست؟

در باره داستان شکارگاه توضیح چندانی داده نشده است، تنها این که با یک مهمانی بزرگ شروع می‌شود و اتفاقات غیرمنتظره‌ای مسیر داستان را عوض می‌کند. ماجرای این مینی سریال 9 قسمتی در دوران قاجار می‌گذرد و آن طور که گفته شده تمامی‌ آن در یک لوکیشن تصویربرداری خواهد شد. ساخت دکورهای سریال در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد و متعاقب آن فیلمبرداری شروع خواهد شد. به دلیل همین تک لوکیشن بودن،‌ سریال با فیلم سرخ‌پوست دیگر ساخته نیما جاویدی که تمام آن در یک زندان می‌گذشت، مقایسه شده است.

همکاری مجدد پرویز پرستویی و محسن کیایی

تا امروز حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی در شکارگاه قطعی شده است. این سریال بعد از فیلم مطرب و سریال‌های هم گناه و هزار و یک شب است که البته این آخری هنوز پخش نشده است. تمام این فیلم‌ها و سریال‌هایی که این دو بازیگر در کنار هم بوده اند، از پروژه‌های مصطفی کیایی بوده است.


https://hirna.ir