02 مهر 1403
5

وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفت که بعد از بازدید از فرماندهی شمالی، با وزیر دفاع آمریکا تلفنی در مورد تحولات اخیر رایزنی کرده است.

تماس وزیر جنگ اسرائیل با همتای آمریکایی بعد از حملات شدید
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل  امروز دوشنبه اعلام کرد که با «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی و لبنان رایزنی کرده است.

او گفت که طی تماس تلفنی با آستین که بعد از بازدید از فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل صورت گرفته، موضع این رژیم در قبال آنچه را که تهدیدهای حزب الله خوانده شده، ارزیابی کرده است.

گالانت که در چند قدمی برکناری از سمت خود است، گفت: با اوستین همچنین درباره اوضاع منطقه به صورت گسترده و نیز تهدید‌های ایران و نُواب آن گفت‌وگو داشته‌ام و آن را بررسی کرده‌ایم.

وزیر جنگ اسرائیل گفته است که حملات رژیم اسرائیل به لبنان تا برطرف شدن تهدیدها علیه صهیونیست‌های اشغالگر و بازگشت آواره ای صهیونیست به شمال متوقف نخواهد شد.

نیروی هوایی رژیم اسرائیل صبح امروز دوشنبه به بهانه اینکه حزب الله قصد حمله موشکی گسترده‌ای داشته است، بیش از 100 حمله هوایی به لبنان داشته است که تاکنون یک شهید و شش زخمی برجای گذاشته است.

دانیل هاگاری، سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل بعد از حملات شدید رژیم اسرائیل به جنوب لبنان، ساکنان این مناطق را تهدید کرد که خانه‌های خود را تخلیه کنند و از مناطق و محل حضور نیروهای حزب‌الله و تسلیحات این حزب دور شوند.

حملات هوایی شدید رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir