01 مهر 1403
7

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله با بیان اینکه زمان واریز وجه در حراج هجدهم سکه از ساعت ۱۲ شنبه ۳۱ شهریورماه آغاز شده، اعلام کرد: این فرصت ساعت ۲۳ امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می‌یابد.

امشب آخرین فرصت واریز وجه در حراج هجدهم سکه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی گفت: هجدهمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادله فردا دوشنبه ۲مهرماه برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: زمان واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم از ساعت ۱۲ شنبه ۳۱ شهریورماه آغاز شده و در ساعت ۲۳ امروز یکشنبه اول مهرماه پایان می یابد و به عبارتی متقاضیان حراج سکه مرکز مبادله برای واریز وجه تا ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند و پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

گفتنی است،  در این حراج همانند حراج‌های قبلی حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به شکلی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.


https://hirna.ir