31 شهریور 1403
4

قصه مالک مالکی با بازی جواد عزتی و دستمالچی با بازی جواد هاشمی بالاخره در فصل چهارم به نتیجه می رسد و زمان پخش این سریال بالاخره مشخص شد و شنیده شده مهدی سلطانی در این فصل حضور دارد.

مهدی سلطانی در فصل چهارم «زخم کاری» بازی می‌کند

همشهری آنلاین: محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال نمایش خانگی «زخم کاری» در اکران اختصاصی قسمت آخر فصل سوم عنوان کرده بود که پایان بندی فصل سوم، تماشاگران را برای تماشای فصل بعدی این سریال ترغیب می کند. در فصل چهارم این سریال مهدی سلطانی هم به جمع بازیگران اضافه خواهد شد.

مهدی سلطانی در فصل چهارم «زخم کاری» بازی می‌کند


این در حالی است که از سه فصل پخش شده «زخم کاری» فصل اول آن توانست بیشترین میزان مخاطب را به خود جذب کند و فصل سوم و با بازگشت مالک مالکی (جواد عزتی) این فصل بهتر از فصل دوم بود. با این حال آخرین قسمت فصل سوم هم چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد و باید دید فصل پایانی این سریال چگونه خواهد بود.
شنیده ها حاکی از آن است که فصل چهارم این سریال قرار است ۱۶ آذز پخش خود را آغاز کند. فصل پایانی این سریال علاوه بر ایران در کشورهای ترکیه و آلمان فیلمبرداری می شود. تیم مهدویان تولید این فصل را همزمان با پخش فصل سوم، (تیر ماه) آغاز کرده بودند.
فصل اول این سریال براساس رمان «بیست زخم کاری» محمود حسینی‌زاد بود و ابتدا قرار بود در ۱۵قسمت تولید و پرونده‌اش بسته شود، اما در نهایت مهدویان تصمیم گرفته آن را به فصل چهارم برساند. به نظر می رسد قصه فصل چهارم مربوط به سرنوشت مالک مالکی با بازی جواد عزتی و دستمالچی با بازی (جواد هاشمی) بوده است.


https://hirna.ir