31 شهریور 1403
4

رهبر انقلاب یمن گفت: آمریکا بازنده نخست انقلاب 21 سپتامبر یمن بود چرا که تسلط مستقیم خود بر کشور ما را از دست داد.

تقدیر الحوثی از حزب‌الله و تاکید بر لزوم نابودی اسرائیل
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌‌‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن به مناسبت سالروز انقلاب 21 سپتامبر یمن و تحولات نبرد طوفان الاقصی در سخنانی گفت: آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها در طول سالهای گذشته جنگ را علیه ملت عزیز ما به راه انداختند و در خلال این تجاوز به بدترین جنایات دست زدند و ملت ما به محاصره کامل درآوردند.

وی افزود: آمریکا بازنده نخست انقلاب 21 سپتامبر یمن بود چرا که تسلط مستقیم خود بر کشور ما را از دست داد.

الحوثی گفت: همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب یمن به دلیل شکستی است که از این انقلاب متحمل شدند. سفیر آمریکا در صنعا تا پیش از انقلاب دارای بیشترین نفوذ در نهادهای رسمی بود و تصمیم گیر اصلی بود.

رهبر انقلاب یمن افزود: صهیونیسم بین الملل و مزدوران آن تمامی هویت فطری، انسانی، اخلاقی و ارزشی مسلمانان و جوامع بشری را هدف تجاوز خود قرار می‌دهند.

الحوثی در ادامه با تاکید بر حمایت یمن از مردم مظلوم فلسطین، گفت: ملت عزیز ما به رغم جنایات و محاصره شدید ائتلاف دشمنان تردیدی در تمسک به آرمان محوری یاری ملت فلسطین به خود راه نداده است.

رهبر انقلاب یمن همچنین درباره توانمندی نظامی کشورش گفت : زرادخانه نظامی پیشرفته ای را در اختیار داریم که بسیاری از دولت ها از آن بی بهره هستند. کشور ما در سطح پیشرفته ای از ساخت پهپاد، نیروی دریایی، سازماندهی و توسعه نیروی زمینی و تولیدات داخلی قرار دارد.

سیدعبدالملک الحوثیه یمن: یگان موشکی کشور ما بازوی نظامی کوبنده ای است که در راستای منافع مردم ما با دشمنانش و دشمنان امت اسلام مقابله می کند.

رهبر انصارالله در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در لبنان گفت: حزب الله نقش بسیار بزرگ و مهمی در حمایت از غزه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: جنایت وحشیانه دشمن در لبنان از طریق وسایل  ارتباطاتی، کشتار دسته جمعی بوده است. رویکرد تجاوزکارانه وحشیانه رژیم صهیونیستی ثابت می کند که هیچ راه حلی جز خلاص شدن از شر این رژیم وجود ندارد و این مسئولیت ملت هایمان است.

الحوثی تصریح کرد: جنایتی که طی آن، دشمن، فرماندهان و رزمندگان حزب الله و غیرنظامیان را هدف قرار داد، در چارچوب تلاش آن برای نسل کشی و یکسره کردن نبرد به نفع خود است.

وی گفت: نقش حزب الله در پشتیبانی و حمایت از غزه، نقش بسیار بزرگ و مهم است و به همین سبب، لبنان را هدف تجاوزات خود قرار داده است.

انصار الله یمن حملات اسرائیل به ضاحیه بیروت را محکوم کرد
یمن: در کنار لبنان هستیم/ اسرائیل به دنبال جنگ منطقه‌ای است

 

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir