31 شهریور 1403
1

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه دربی اصفهان جذاب و با احساس بوده است، به نظر من بازی و دربی جذابی خواهد بود.

مورایس: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده/ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان امشب در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی جذاب داریم، دربی اصفهان زیبا است و هر ۲ تیم سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند؛ همیشه دربی اصفهان جذاب و با احساس بوده است، به نظر من بازی و دربی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: باید از باشگاه ذوب‌آهن بابت امکانات و ورزشگاه که در اختیار ما گذاشتند، تشکر کنم، آرزو می‌کردم هر ۲ تیم برنده این بازی باشند؛ هواداران و کارکنان ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، سعی می‌کنم بازی‌های داخل فولادشهر را ببینم و همیشه استقبال گرمی از کارکنان باشگاه ذوب‌آهن دیده‌ام.

مورایس در مورد وضعیت خط حمله این تیم گفت: همیشه کار می‌کنیم تا بازیکنان تأثیرگذار باشند، برخی مواقع ۲ شوت و ۲ گل زدیم؛ فوتبال بازی غیرقابل پیش‌بینی است و در هر بازی متفاوت است، امیدوارم در بازی بعدی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: آرزو می‌کنم بازی خوبی برای هر ۲ تیم باشد، یک بار دیگر بابت هوادار فوت شده ملوان تسلیت می‌گویم، فوتبال برای شادابی و لذت کنار یکدیگر است و بازی باید لذت‌بخش باشد؛ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم و لذت ببریم، در حالی که زنده هستیم، جشن بگیریم، متاسفم در بازی حضور داشتم که یک هوادار جان خود را از دست داد.


https://hirna.ir