31 شهریور 1403
3

کوین یامگا بدون تردید چهره اول بازی استقلال و نساجی بود و موفق شد بعد از مدت ها، شایستگی های خود را به رخ بکشد.

پیام مستقیم یامگا به نکونام؛ من هنوز نفس می‌کشم!

به گزارش خبرورزشی، همه از آنچه برای کوین یامگا اتفاق افتاده خبر داریم. او با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی نساجی مقابل استقلال به میدان آمد و آنقدر انگیزه داشت که پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل هم زد. تنها چند روز از پیوستن یامگا به نساجی گذشته بود و در فوتبال بازیکنی تازه وارد که با تیم تمرین نکرده، معمولا فیکس در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد. اما هر قانونی استثنایی دارد، همیشه گفته‌اند که نقش مسائل روحی روانی خیلی وقت‌ها بر آمادگی جسمانی می‌چربد!

یامگا انگیزه زیادی داشت تا در اختلاف بین او و باشگاه استقلال،  حرف‌هایش را ثابت کند. او بارها اعلام کرد که آنچه در مورد سلامتی او می‌گویند، دروغ است و او هنوز می‌تواند در سطح بالا بازی کند. اما چیزی که شاید به چشم خیلی‌ها نیامد، این بود که یامگا قبل از پنالتی هم می‌توانست نام خود را به عنوان گلزن به ثبت برساند. در نیمه اول مهم‌ترین صحنه ارسال مرصاد سیفی روی نقطه پنالتی و ضربه بیرون پای راست یامگا بود که سینه آسمان را شکافت.

اگر یامگا پای چپ داشت، آن توپ ته تور بود! چون از سمت موافق می آمد و با یک شلیک بغل پا هم دروازه حسینی باز شده بود. استقلال شانس آورد که یامگا پای چپ نداشت! البته او دقایقی بعد پیش بینی ها را محقق و پنالتی را وارد دروازه استقلال کرد تا پیامی واضح به جواد نکونام و فوتبالدوستان بدهد؛ من هنوز نفس می‌کشم!


https://hirna.ir