15 فروردین 1403
26

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسوولان نظام فرمودند: کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینها است.

رهبر انقلاب: اسرائیل سیلی اقدام در سوریه را خواهد خورد /مسئله حجاب تبدیل به چالش شده، کسانی این را برنامه ریزی کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار سران قوا و جمعی از کارگزاران عصر امروز (چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینها است.

ایشان گفتند: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.

اهم بیانات معظم له را بخوانید؛

* کسانی نشستند برنامه ریزی کردند تا حجاب یک مسئله در کشور شود درحالیکه چنین مسئله ای در کشور وجود نداشت و مردم با شکل های مختلف زندگی میکردند.

* هم از دیدگاه فقهی باید به این موضوع نگاه کرد و هم دیدگاه قانونی و هم ملاحظات جانبی.

* در ملاحظات جانبی یک مسئله دخالت بیگانگان است و واضح و آشکار است و یک عده هم در داخل آن را حمایت کردند اما عمده از بیرون هدایت شده است.

*مسئله حجاب تبدیل به چالش شده؛ کسانی این را برنامه ریزی کردند .حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی توان از آن صرف نظر کرد .

*در بحث حجاب، قانون وجود دارد؛ رعایت آن برای افرادی که حتی به شرع معتقد نیستند، واجب است .

*بعضی ها استخدام شده اند که در جامعه حرمت حجاب را بشکنند .

*برداشتن حجاب اول کار است، هدف دشمن این است که فضا را به تدریج به شرایط قبل از انقلاب برگردانند

*شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.


در حال تکمیل...

27215


https://hirna.ir