12 اسفند 1402
58

مسوولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضا شعبه، ناظرین هیأت نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

مجریان انتخابات مجاز به نوشتن رأی برای رای دهندگان نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۹ اعلام کرد: مسؤولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضا شعبه، ناظرین هیأت نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

متن اطلاعیه شماره ۲۹ ستاد انتخابات کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که ازنعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌رساند، برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را شخصاً به صندوق رأی بیندازند.

ضمناً مسئولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضا شعبه، ناظرین هیأت نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.


https://hirna.ir