12 اسفند 1402
58

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور در پای صندوقهای رای به اندازه نمازهای یومیه اهمیت دارد و واجب است گفت: انتخابات حرکتی برای مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است.

انتخابات حرکتی برای مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در محل اخذ رای در مسجد جعفر صادق (ع) کوی سازمانی ستاد نیروی هوایی ارتش رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این مراسم گفت: جبهه حق و باطل کاملاً مشخص و شفاف است و جبهه باطل به شدت به دنبال هدف قرار دادن باورهای مردم ما و کاستن حضور مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به تنهایی در شرایط کنونی پرچم جبهه حق را برافراشته کرده است و در میدان مبارزه حضوری فعال دارد افزود: حضور در انتخابات برکات زیادی دارد اول اینکه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و همچنین باعث رشد و شکوفایی کشور از همه لحاظ و بهبود شرایط اقتصادی می‌شود.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه ما در ستاد کل نیروهای مسلح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات وظیفه داریم که امنیت و سلامت انتخابات و صندوقهای رأی را تامین کنیم اظهار کرد: از مدت‌ها قبل تمهیدات متعددی اندیشیدیم و قرارگاه‌های مختلفی برای تامین امنیت انتخابات تشکیل شد بخش فرماندهی انتظامی و امنیتی کاملاً هوشیار و بیدار هستند و از مدت‌ها قبل تمام تحرکات را رصد کرده‌اند تا خللی برای روند رای گیری اتفاق نیفتد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور در پای صندوقهای رای به اندازه نمازهای یومیه اهمیت دارد و واجب است خاطر نشان کرد: همه ما موظفیم به همراه خانواده در انتخابات شرکت کنیم حتی کسانی که هنوز به سن رای دادن نرسیده‌اند باید بیایند و این فعالیت اجتماعی را یاد بگیرند لذا بنده هم با تمام اعضای خانواده اینجا آمدم.

وی تصریح کرد: این حرکت نمایشی است برای مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است تا بدانند که ما همیشه پای کار نظام هستیم و این مردم هیچگاه از حمایت از نظام دست برخواهند داشت.


https://hirna.ir