12 اسفند 1402
50

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نمایندگان باید با آینده نگری، قانونگذاری کرده و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

نمایندگان با آینده نگری، قانونگذاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار سیاری روز جمعه و با حضور در پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند «مجلس در رأس امور است»، یعنی وظیفه نمایندگان در مجلس بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: نمایندگان باید با آینده نگری، قانونگذاری کرده و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: هر رأی، تیری است به سمت دشمن و هرکسی می‌خواهد کشورش قوی باشد حتماً این تیر را پرتاب می‌کند و این گونه اقتدار کشور و مملکت و انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) در ۳۱ استان ایران اسلامی آغاز شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله اکنون در حال برگزاری است.

براساس قانون، متولدان ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۴۰۲ هستند.

همچنین ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۱۳۳ مرد و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ زن هستند.


https://hirna.ir