12 اسفند 1402
45

سخنگوی دولت گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

حماسه مردم ایران تبلور نمایش اراده ملت است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور بعد از ظهر امروز جمعه (یازدهم اسفند ۱۴۰۲) با حضور خبرنگاران، گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

وی افزود: این حماسه با کمک آحاد مردم، رسانه‌ها و عوامل اجرایی که از ماه‌ها قبل این فضاها را فراهم کردند، در حال رقم خوردن است.

بهادری جهرمی اظهار داشت: الحمدلله از ساعت‌های ابتدایی صبح علی رغم تغییر قانون انتخابات و تغییر فرآیندها گزارش‌ها حاکی از این است که در فرآیندهای اجرایی مساله خاصی وجود نداشته و فرآیند انتخابات با مشارکت مردم در حال انجام است.

وی بیان کرد: بخشی از مردم در ساعات ابتدایی صبح پای صندوق‌های رأی می آیند و بخشی از جوان‌ترها هم در ساعات بعدازظهر رأی می‌دهند در عین حال از همه می‌خواهم هر چه زودتر رأی خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تأثیر گذاری در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی رأی دهند.

وی افزود: از همه می‌خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تاثیر گذاری در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی رأی دهند.

جهرمی خاطر نشان کرد: هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد حتماً نتیجه دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر خواهد و هر چه دایره تضارب آرا گسترش پیدا کند زودتر فرآیند نتیجه گیری محقق می‌شود.

بهادری جهرمی گفت: هر چه افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت پای صندوق‌های رای بیایند باعث بهتر نتیجه دادن انتخابات و تاثیر انتخابات در زندگی مردم می‌شود.


https://hirna.ir