12 اسفند 1402
49

رییس دفتر رییس جمهور گفت: گزارش‌هایی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است، بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

مطابق گزارش‌ها شاهد حضور پرشور و آگاهانه مردم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور عصر جمعه (۱۱ اسفند ماه) در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، گفت: وظیفه خود می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی تشکر کنم.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است، بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

وی بیان کرد: برابر گزارش‌هایی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند.

اسماعیلی گفت: تمام تلاش و همت عزیزان بخش نظارت این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود تأمین کنند.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آنها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی درباره فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات، گفت: برابر گزارش‌هایی که اعلام شده است، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه مردم ناظر، مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی اظهار کرد: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم شاهد حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران انتخابات خواهیم بود.


https://hirna.ir