12 اسفند 1402
8

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: بر اساس گزارش‌ها و اخباری که در اختیار ما قرار گرفته است، شاهد حضور پرشور و نشاط مردم هستیم.

شاهد حضور پرشور و نشاط مردم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک ره‌پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان عصر امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) در جریان بازدید دادستان کل کشور و رئیس دفتر رئیس جمهور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با لطف خدا و همت مردم، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به خوبی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تا الان به لطف خداوند و بر اساس گزارش‌ها و اخباری که در اختیار ما قرار گرفته است، شاهد حضور پرشور و نشاط مردم هستیم.

ره‌پیک تصریح کرد: از دست‌اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات و اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم اما تشکر اصلی ما از ملت ایران است و باید از مردم قدردانی کرد که علاقه‌مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند و در برهه‌های مختلف نشان دادند که از پایه‌های نظام مردم‌سالاری دینی دفاع می‌کنند.

وی متذکر شد: در ایام گذشته و در مناسبت‌هایی مانند ۲۲ بهمن ملاحظه کردیم که مردم برای حفظ استقلال و امنیت کشور وارد میدان شدند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان ادامه داد: صحنه انتخابات با هدایت‌های مقام معظم رهبری صحنه دیگری برای نمایش قدرت ملت ایران است و امیدواریم بعد از پایان رأی گیری و شمارش آرا هم مردم شریف ایران سربلند باشند.

وی تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات باعث افزایش قدرت ملی و حفظ منافع ملی کشور می‌شود. امیدواریم شاهد تشکیل مجلسی قوی در کشور باشیم.


https://hirna.ir