24 خرداد 1402
77

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، گفت: هزینه فعالیت فوق برنامه باید بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اخذ شود.

مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند. اگر فعالیت ویژه و فوق برنامه‌ای قرار است داشته باشند می‌توانند بعد از اتمام فرآیند ثبت نام، با مشارکت خانواده‌ها اخذ هزینه داشته باشند. رسانه‌ها نیز باید در این زمینه رصد و مراقبت کنند.

وی درباره اعلام نتیجه آزمون استخدامی عنوان کرد: نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی آماده شده ولی اعلام نتیجه آن برعهده ما نیست چراکه متغیرهای دیگری در نتیجه این آزمون تأثیر می‌گذارد که وزارت کشور باید اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار سازمان سنجش بگذارد.

صحرایی بیان کرد: تا چند روز آینده نتیجه این آزمون اعلام می‌شود و از اوایل هفته اول تیر ماه نیز ارزیابی‌های تکمیلی صورت خواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین آزمون دیگری نیز ۱۲ مرداد ماه برای استخدام حدود ۲۰ هزار دبیر برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

در حال تکمیل…


https://hirna.ir