25 آذر 1401
182

موسسه NEF‌ هشدار داد که افزایش قیمت‌ها، تورم، و بالا رفتن نرخ بیکاری در حال گسترش محرومیت در انگلیس است.

سلام انگلیس به بدترین بحران افزایش هزینه‌های زندگی در عصر معاصر

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، بنیاد نیو اکونومیکسِ انگلیس، NEF‌، گزارش داد که نتیجه یک بررسی حاکی از آن است که انگلیس در آستانه بزرگ‌ترین بحران افزایش هزینه‌های زندگی در عصر معاصر است و تعداد افرادی که در این کشور زیر خط فقر زندگی می‌کنند، روز به روز بالا می‌رود.

این اندیشکده اعلام کرده که تا سال 2024 و زمان اتمام دوره پارلمان کنونی این کشور، 30 میلیون نفر امکان تامین مخارج یک زندگی معمولی را نخواهند داشت.

این مطالعه نشان می‌دهد: افزایش قیمت‌ها، رشد کمتر از تورم دستمزدها، و بالا رفتن بیکاری باعث خواهد شد تا 43 درصد خانوارها در این کشور با کمبود پول برای خرید غذای کافی یا پوشاک نداشته باشند.

بر اساس محاسبه موسسه NEF‌، تا سال 2024 تقریبا 90 درصد خانوارهای تک‌سرپرست و 50 درصد کارگرانی که دارای فرزند هستند، به زیر خط فقر خواهند رفت.

سم تیمز، کارشناس موسسه NEF‌، می‌گوید: 10 سال اجرای سیاست‌های اشتباه باعث شده تا تأمین اجتماعی در انگلیس به ضعیف‌ترین حد در میان کشورهای توسعه‌یافته و همچنین تاریخ این کشور برسد.

وی می‌گوید: میلیون‌ها خانواده در این کشور هم‌اکنون در محرومیت و سختی زندگی می‌کنند و روز به روز شرایط خانوارهای کم‌درآمد در حال بدتر شدن است.

آمارهای رسمی حاکی از آن است که 22 درصد از مردم انگلیس زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/


https://hirna.ir