05 مهر 1403
4

مرد جوانی که در جریان یک درگیری در میوه و تره‌بار جنوب تهران مرتکب قتل شده بود، دستگیر شده بود.

دستگیری عامل جنایت در میدان میوه و تره‌بار جنوب تهران
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل درگیری مرگباری در یکی از میدان‌های میوه‌ و تربار جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که به دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک نزاع قربانی جنایت شده و قاتل قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی آغاز شد که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شاخه از تحقیقات هویت و مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کردند.

قتل پدر به دست پسر معتاد با ضربات چاقو در لواسان

کارآگاهان جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، روز سه‌شنبه سوم مهرماه بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 
منبع:

https://hirna.ir