04 مهر 1403
3

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که تهدیدهای بزرگی از سوی ایران علیه زندگی او وجود دارد.

ادعای مجدد ترامپ مبنی بر تهدید از سوی ایران
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در شبکه اجتماعی خود موسوم به "تروث سوشیال" مدعی شد: زندگی من مورد تهدیدات بزرگی از سوی ایران قرار گرفته است و تمامی ارتش آمریکا در حال نظاره‌کردن هستند و منتظرند.

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری و رئیس جمهور سابق آمریکا که همچنان پس از گذشت پنج سال از دستور جنایتکارانه خود در ترور فرماندهان مقاومت، شهید سلیمانی و یارانش در حالتی از رعب و وحشت و فلاکت زندگی می کند، بدون هرگونه دلیل و مدرکی ادعا کرد که تهدیدهای بزرگی از سوی ایران علیه زندگی من وجود دارد، که در عمل این اقدامات انجام شده ولی موفق نشده است، ولی آنها بار دیگر تلاش خواهند کرد.

پیشتر نیز "اف‌بی‌آی" مدعی شد که هکرهای ایرانی در تلاش برای مداخله در انتخابات 2024 این کشور به دنبال این بودند که اطلاعات سرقت‌شده از ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را در اختیار کارکنان ستاد انتخاباتی جو بایدن بگذارند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این اتهامات بی‌اساس در پاسخ به تسنیم گفت:‌ «ما این ادعاهای بی‌اساس را مطلقا تکذیب می‌کنیم. واضح است که اهداف و انگیزه‌های سیاسی و انتخاباتی در ورای طرح این گونه اتهامات پوچ نهفته است.»

این ادعا که به کرات توسط رسانه های غربی بازنشر پیدا کرده و حتی به دستمایه‌ای برای مانور انتخاباتی ترامپ تبدیل شده است، نقطه آشکارساز یک بازی تبلیغاتی-روانی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

طرح اتهام تلاش برای ترور علیه مظنون تیراندازی به ترامپ
دیدار مشاوران ترامپ با مقامات خارجی حاضر در نیویورک

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir