04 مهر 1403
0

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: قرارداد ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی را سال گذشته منعقد کردیم که ۵۶۳ دستگاه تاکنون تحویل گرفته شده است.

۵۶۳ دستگاه اتوبوس داخلی از سال گذشته برای تهران تحویل گرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر؛ آیین رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران امروز در قالب یکصد و چهل و چهارمین پویش امید و افتخار با حضور محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، سرهنگ موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

علیزاده در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و وحدت گفت: همکاران اتوبوسرانی از اوایل شهریورماه برای به کارگیری توان حداکثری پای کار بودند تا مردم نهایت بهره برداری از ظرفیت پایتخت را داشته باشند. امروز برای رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی جمع شدیم. قرارداد ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی را سال گذشته منعقد کردیم که ۵۶۳ دستگاه تاکنون تحویل گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره ششم ۱۱۱۶ دستگاه اتوبوس نوسازی شده است. با فعالیت این اتوبوس های نو شاهد تغییر چهره اندکی تهران در حوزه اتوبوسرانی خواهیم بود. با تلاش همکاران من در مجموعه اتوبوسرانی با آغاز بازگشایی مدارس ۲۳۰۰ دستگاه را شاغل کردیم.

علیزاده در پایان با بیان اینکه تا ماه آینده آیین رونمایی اتوبوس های برقی برگزار می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم تا پایان دوره چهارساله مدیریت شهری، تعداد اتوبوس های شاغل به ۵۰۰۰ دستگاه برسید تا بتوانیم قدمی در جهت بهبود شرایط حمل و نقل عمومی شهر برداریم. تا برگزار خواهیم کرد.

منبع:

https://hirna.ir