03 مهر 1403
2

کشور آمریکا به واسطه پایان دادن به تولید و واردات محصولاتی که از پوست کانگورو تولید می‌شود، به دنبال پایان دادن به کشتار میلیون‌ها کانگورو در سال است.

قانون جدید آمریکا، پایان‌بخش کشتار کانگوروها
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سالانه حدود 2 میلیون کانگورو وحشی به خاطر استفاده از چرم آنها کشته می‌شوند. کشتار تجاری کانگوروها، که در حال حاضر بزرگترین کشتار پستانداران برای پوست آن‌ها در سراسر جهان است، بیشتر به واسطه استفاده از چرم آنها در تولید کفش ورزشی استفاده می‌شود.

افزایش تعداد کرگدن‌ها/ شکار همچنان تهدید اصلی است

در همین راستا کشور آمریکا به واسطه قانون حفاظت از کانگوروها به دنبال پایان دادن به این عمل غیرانسانی با ممنوعیت فروش و ساخت کالاهای ساخته شده از پوست کانگوروها در ایالات متحده و همچنین ممنوعیت فروش خود پوست این جانور است.

برای اجرای این ممنوعیت، این قانون به وزیر بازرگانی ایالت متحده با مشورت با سایر آژانس‌های فدرال، اختیار می‌دهد تا مجازات‌های مدنی و کیفری، از جمله جریمه‌های تا 10000 دلار، وضع کند و مقررات اضافی برای حفاظت از این جانوران را تدوین کند.

گفتنی است، ایالات متحده آمریکا دومین بازار تجاری بزرگ محصولات تولید شده از پوست کانگوروها در جهان است.

کانگوروها، نماد حیات وحش منحصر به فرد استرالیا هستند که در سال‌های اخیر به واسطه کشتار با کاهش شدید جمعیت روبه‌رو شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir