03 مهر 1403
0

خوان کارلوس گاریدو برای استفاده از محمد خدابنده‌لو و یا سروش رفیعی دچار تردید است.

گاریدو مردد شد/ انتخاب سخت سرمربی پرسپولیس برای یک پست خاص

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس درحالی خودش را برای دربی بزرگ پایتخت آماده می کند که به غیر از پورعلی گنجی و اوستون اورونوف، دیگر مصدوم پرسپولیس یعنی ایوب العملود به احتمال زیاد به بازی حساس مقابل استقلال خواهد رسید.

ترکیب پرسپولیس با توجه به شرایط بازیکنان این تیم تقریبا مشخص است و بعید است گاریدو دست به تغییرات عجیب و غریبی بزند تا نکونام را سورپرایز کند. با این حال مرد اسپانیایی هنوز در یک پست انتخاب نهایی خودش را انجام نداده است.

گاریدو که تیمش با دو هافبک میانی بازی می‌کند، معمولا از سروش رفیعی و مسعود ریگی در ترکیب اصلی استفاده می‌کند. با این حال سروش در دیدار قبلی نیمکت نشین بود و خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. خدابنده‌لو دونده‌تر و توپ‌گیرتر از رفیعی است و از آن‌طرف سروش قدرت پاسوری و بازیسازی بالاتری نسبت به ستاره جوان قرمزها دارد. از همین رو گاریدو مردد است از کدام بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.

هرچند شانس سروش به دلیل تجربه بالا در دربی‌ها کمی بیشتر از خدابنده لو است، ولی هنوز نمی‌شود با قاطعیت اعلام کرد کدام بازیکن در کنار ریگی در میانه میدان برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت. 


https://hirna.ir