02 مهر 1403
8

مهدی هاشمی نسب خبر حضورش در باشگاه استقلال را تکذیب کرد و گفت متاسفانه عده ای می خواهند با این شایعه ها او را روبروی هواداران قرار بدهند!

هاشمی نسب در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی؛ خواستند دلجویی کنند، بدتر بی احترامی کردند / اصلا قرار نبود به باشگاه بروم، خجا

به گزارش خبرورزشی، در حالی که برخی رسانه ها مدعی حضور مهدی هاشمی نسب در باشگاه استقلال و توافق او با مدیران این باشگاه برای بازگشت به کادرفنی این تیم شده اند، مهدی هاشمی نسب در گفتگو با خبرورزشی این شایعه را تکذیب کرد.

دقایقی قبل ابتدا کانال تلگرامی یک روزنامه غیر ورزشی که به سرمربی استقلال نزدیک است و حکم بولتن و سخنگوی کادرفنی را دارد خبر داد هاشمی نسب در دفتر باشگاه استقلال رویت شده و سپس یکی از پایگاه های خبری از توافق هاشمی نسب و استقلال و بازگشت او به مجموعه آبی خبر داد اما وقتی با هاشمی نسب تماس گرفتیم تا بازگشت او را تبریک بگوییم با تعجب پرسید؛ من داخل باشگاه هستم؟ من الان در خیابان هستم.

مهدی هاشمی نسب به خبرورزشی گفت: اصلا قرار نبود به باشگاه بروم و با کسی قرار ملاقات نداشتم که توافق کنم یا نکنم. نمی دانم چرا این دوستان خجالت نمی کشند و دست از این بازی زشت و زننده برنمی دارند؟ می خواهند من را روبروی هواداران استقلال قرار بدهند، این شایعه را رسانه ای می کنند که بعد بگویند ما می خواستیم هاشمی نسب را برگردانیم حتی با او توافق هم کرده بودیم اما هاشمی نسب برنگشت.

هاشمی نسب ادامه داد: صبح امروز یکی از پیشکسوتان استقلال که خیلی برای من عزیز است، تماس گرفت و گفت بگذار من وسط کار را بگیرم و مشکل را حل کنم. من هم گفتم خودت می دانی روی حرف تو حرف نمی زنم ولی اول بگو برادری شان را ثابت کنند. خودشان می دانند در حق من کوتاهی کرده اند، بگو مشکل را حل کنند. این همبازی و دوست خوبم هم قرار شد با باشگاه حرف بزند اما ساعتی بعد دیدم آقایان به جای این که از من دلجویی کنند، بیشتر به من بی احترامی کردند. این پیشکسوت هم وقتی دید هدف آقایان دلجویی نیست، گفت من خودم را کنار می کشم.

هاشمی نسب تاکید کرد؛ من خاک پای هواداران استقلال هستم ولی امروز نه به باشگاه رفتم و نه اصلا قرار بود با کسی جلسه داشته باشم. فقط قرار بود آقایان برای اثبات برادری شان از من دلجویی کنند که متاسفانه بیشتر بی احترامی کردند.

یاغی محبوب استقلالی ها در خاتمه گفت: اجازه بدهید بیشتر از این حرف نزنم. به احترام هواداران استقلال سکوت می کنم. فقط لطفا من را روبروی هواداران قرار ندهید و بگذارید سکوتم ادامه داشته باشد.


https://hirna.ir