02 مهر 1403
10

هانیه توسلی که مدتی از دنیای بازیگری کنار کشیده بود، با یک سریال قرار است به دنیای بازیگری برگردد.

هانیه توسلی برای سینما دل تنگ شده است

همشهری آنلاین: فروردین سال پیش هانیه توسلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر داد با توجه به شرایط جامعه و حال روحی خودش تا زمانی نامعلوم در هیچ فیلم و سریال و تئاتری حضور نخواهد داشت. بسیاری از رسانه‌ها این خبر را با عنوان خداحافظی یا کناره‌گیری هانیه توسلی از بازیگری کار کردند؛ اما در واقع توسلی فقط اعلام کرده بود برای مدتی که معلوم نیست زمانش چقدر باشد، قصد بازی ندارد.

واکنش کاربران به این پست توسلی این بود که حالا بازی کردن یا نکردن او در این وضعیت اصلا چه اهمیتی دارد. انتقادها از توسلی به قدری بالا گرفت که او مجبور شد در پست دیگری درباره تصمیمی که گرفته توضیحاتی دهد. او در بخشی از این پست نوشت: «می‌دونم همه اینقدر گرفتاری و مسائل مهم‌تری دارن که بازی کردن و بازی نکردن من نه اهمیتی داره و نه دردی رو قراره دوا کنه...»

در مدتی که توسلی تصمیم گرفته بود از دنیای بازیگری موقتا کنار بکشد، اینطور نبود که هیچ فیلم و سریالی از او به نمایش درنیاید. آخرین فیلمی که از توسلی به نمایش عمومی درآمد، «چرا گریه نمی‌کنی؟» ساخته علیرضا معتمدی در آذر پارسال بود که مرداد امسال اکران آنلاین شد. در نمایش خانگی هم، نقش کوتاهی در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» ساخته سروش صحت داشت که خرداد پارسال پخش شد. اکران آنلاین فیلم «بی‌صدا حلزون» بهرنگ دزفولی‌زاده هم در خرداد سال پیش بود. خلاصه که خانم بازیگر نبود، اما تصویرش بود، هرچند هیچ‌یک از این سه کاری که نام بردیم، عملا توفیق چندانی برای او نداشتند.

اما حالا خبر آمده که هانیه توسلی قرار است با بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی به دنیای بازیگری برگردد. بر اساس شنیده‌ها، این سریال محصول پلتفرم استارنت با مدیریت برادران آقاگلیان است که چندی پیش اخباری مبنی بر چالش‌های منجر به توقف پروژه‌های آن منتشر شد. پروژه‌هایی که نام پیمان قاسمخانی، امیرمهدی ژوله و رامتین لوافی را بر خود داشتند. اما حالا سریال لوافی به جریان افتاده و هانیه توسلی یکی از بازیگران احتمالی آن است. از شهاب حسینی به عنوان دیگر بازیگر سریال یاد می‌شود.

لوافی تاکنون سه فیلم سینمایی ساخته و اگر تولید این سریال قطعی شود، اولین تجربه او در کارگردانی سریال است.

توسلی با سریال «وفا» ساخته محمدحسین لطیفی که نوروز ۱۳۸۵ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید.


https://hirna.ir