02 مهر 1403
6

لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی در دربی به میدان خواهد رفت.

شانس پایین بازیکن مورد اعتماد پرسپولیسی‌ها برای فیکس شدن در دربی

به گزارش خبرورزشی، لوکاس ژوائو مهاجم جدید پرسپولیس هنوز فرصت فیکس شدن در این تیم را پیدا نکرده است؛ با این حال این بازیکن در دو بازی مقابل الاهلی و آلومینیوم به عنوان یار تعویضی به زمین رفت.

لوکاس ژوائو با اینکه هنوز موفق به گلزنی نشده اما نمایش او در همین مدت زمان کوتاه به شکلی بوده که امیدها به بهبود عملکرد خط آتش پرسپولیس را افرایش داده است. ژوائو در مصاف با الاهلی ۸ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و با یک پشت پای زیبا تا آستانه گشودن دروازه این تیم هم پیش رفت که ادوارد مندی مانع از این کار شد. در دیدار مقابل آلومینیوم هم وقتی پرسپولیس با دو گل از حریف پیش بود او به زمین رفت و ضمن حفظ توپ، یک پاس عالی هم به آل کثیر داد ولی عیسی با بی دقتی نتوانست پاس زیبای لوکاس را به گل تبدیل کند.

در مجموع مهاجم آنگولایی پرسپولیس نشان داد کیفیت خوبی دارد و در همین مدت کوتاه هم او توانست اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کند. به نظر می رسد ژوائو شرایط بازی از ابتدا را ندارد و هنوز به لحاظ بدنی نمی تواند ۹۰ دقیقه بازی کند. از طرفی علیپور هم در بازی قبلی موفق به گلزنی شد تا شانس لوکاس برای فیکس شدن در دربی به پایین ترین حالت ممکن برسد.

با این حال احتمالا او یکی از تعویضی های پرسپولیس در این بازی خواهد بود و می تواند برای اولین بار دربی را تجربه کند.  


https://hirna.ir