02 مهر 1403
4

باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نگرانی های خود را بابت وضعیت داوری در بازی های اخیر و به ویژه دربی پیش رو اعلام کرد.

ابراز نگرانی باشگاه پرسپولیس برای اشتباهات داوری در دربی

به گزارش خبرورزشی، صبح امروز باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با ابراز نگرانی بابت روند داوری ها در فصل جاری و به ویژه چند بازی اخیر به نوعی از بروز و تکرار این اتفاقات در دربی پیش رو ابراز نگرانی کرد.

در این نامه باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی از فدراسیون فوتبال بابت تلاش هایی که برای حضور VAR در فوتبال باشگاهی داشته صراحتا تاکید کرد که هنوز مشکلات داوری زیاد است و  چند ایراد اساسی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد عدالت لازم برقرار شود و تلاش‌های فدراسیون به ثمر نمی نشیند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز نگرانی در مورد ادامه این اشتباهات در نامه خود آورده که این نگرانی از این بابت وجود دارد که در هفته‌های گذشته VAR در بازی‌های پرسپولیس، اگرچه در چند صحنه تصمیمات درستی گرفته اما در مجموع باعث شده تا چند تصمیم‌ درست داوری به زیان پرسپولیس برگردد؛ در حالی که برای استقلال شرایط کاملا برعکس بوده و تصمیم‌های درست داور مسابقه، اشتباها به سود این تیم بازگردانده شده است. اشاره پرسپولیس به جز بازی های این فصل به دربی فصل قبل نیز مربوط می شود.


https://hirna.ir