02 مهر 1403
2

رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که رقیب دموکرات وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور قادر نیست تا جهان را از یک «جنگ جهانی» دیگر دور نگه دارد.

دونالد ترامپ: هریس چگونه می‌خواهد جلوی جنگ جهانی سوم را بگیرد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اشاره به اینکه جهان هم‌اکنون به مکانی بسیار خطرناک بدل شده است، گفت که کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها قادر به محافظت از جهان نخواهد بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی وی موسوم به «تروث سوشال» نوشت: جهان هم‌اینک به مکانی بسیار خطرناک بدل شده است. کامالا حتی نمی‌تواند به ساده‌ترین سوال‌ها پاسخ دهد. خیلی عجیب است!

وی افزود: او که نمی‌تواند به سوالات ساده جواب دهد، چگونه می‌تواند در مسیر جلوگیری از جنگ جهانی سوم، نماینده ما باشد؟ پاسخ ساده است، او نمی‌تواند!

رئیس جمهور سابق و جمهوری‌خواه آمریکا همچنین هشدار داد که در صورت روی کار آمدن هر دولت دموکراتی، آمریکا به سمت جنگ جهانی سوم پیش خواهد رفت.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، پنجم نوامبر برگزار خواهد شد. جو بایدن، رئیس جمهور این کشور که در ابتدا رقیب انتخابات ترامپ بود، پس از عملکرد ضعیف در نخستین و آخرین مناظره با وی، کناره‌گیری کرد و هریس جایگزین وی شد.

منبع:

https://hirna.ir